Студенческий форум КНЕУ

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Ответить в эту темуОткрыть новую тему
> Українська мова
Дмитрий
сообщение 5.5.2011, 13:30
Сообщение #1


Сдал на права
**********

Группа: root
Сообщений: 1 582
Регистрация: 1.2.2011
Из: Лесу:
Пользователь №: 1
Пол: Мущщина



1. Вибрати ряд, у якому всі слова записано правильно.
А) Кисет, презентація, ліцензія, імміграція.
Б) Гуманізм, кинжал, скипидар, спирт.
В) Шістнадцять, тьм’яний, престол, різьбяр.
Г) Режим, Меріме, Сірія, Чилі.
Д) Жюрі, Мадрид, Ніца, шифер.

2. Вибрати ряд, у якому всі слова – винятки.
А) Стежка, неук, дзиґа, на-гора.
Б) Ненька, суддя, хвастливий, село.
В) Ванна, тьмяний, кістлявий, прірва.
Г) Башкир, преподобний, різьбяр, розпис.
Д) Натхнення, бриньчати, духмяний, веселка.

3. Позначити ряд, у якому всі слова слід писати через дефіс.
А) Кисло/солодкий, двадцяти/п’яти/поверховий, трьох/сотий, світло/рожевий.
Б) Все/таки, будь/хто, на/гора, інженер/механік.
В) Коли/небудь, будь/ласка, все/ж/таки, все/одно.
Г) Сказав/таки, темно/зелений, по/друге, на/відмінно.
Д) Чим/скоріш, віч/на/віч, повік/віків, по/заячи.

4. Позначити ряд, у якому допущено помилку.
А) Навшпиньки, престол, до вподоби, позаочі.
Б) Двічі, сам на сам, час від часу, ген-ген.
В) Півтора, тонна, бриньчати, женьшень.
Г) Попідтинню, шістнадцять, трьохсотий, тонна.
Д) Рано-вранці, все-одно, пів’яблука, пів-Європи.

5. Визначити ряд, у якому всі слова пишуться з не окремо.
А) Не/наш, не/спокій, не/до/речі, не/хотя.
Б) Не/билиця, не/десять, не/втямки, не/ти.
В) Не/думаючи, не/написав, не/може, не/абиякий.
Г) Не/забуду, не/перший, не/з/руки, не/написавши.
Д) Не/вдаха, не/з/неба, не/роба, не/кричить.

6. Визначити ряд, у якому в усіх словах слід вставити апостроф.
А) П…ятсот, св…ято, черв…як, сурм…яний.
Б) Арф…яр, верб…я, бур…ян, м…яч.
В) Духм…яний, тьм…яний, ін…єкція, б…юро.
Г) Цв…ях, мавп…ячий, комп…ютер, ад…ютант.
Д) Моркв…яний, В…ячеслав, в…янути, з…їзд.

7. Позначити ряд, у якому всі слова слід писати з великої літери.
А) (г)олосіївський (п)арк, (с)ело (н)ове (с)ело, (с)вято (у)країнської (м)ови.
Б) (з)елені (с)вята, (б)іблія, (с)вятий (д)ух, (у)ніверситет.
В) (в)еликдень, (к)арпати, (ч)ервона (ш)апочка, (є)вропа.
Г) (д)ніпро, (г)рінченків словник, (ш)експіровський герой.
Д) (д)ніпрова течія, (м)ічурін, (ч)орне море.

8. Вибрати ряд, у якому всі слова записані з помилкою.
А) Вінничина, козаччина, ввесь, престол.
Б) Геннадій, шаленний, духмяний, спідтишка.
В) Приподобний, Аполон, іміграція, Сірія.
Г) Німеччина, Алла, червоногарячий, тьм’яний.
Д) Цв’ях, бриньчати, марево, баластний.

9. Позначити ряд, у якому всі слова належать до іменників, які мають і однину і множину.
А) Збори, яблуня, Одеса, Карпати.
Б) Криниця, нога, борозна, льотчик.
В) Окуляри, райдуга, місто, ніж.
Г) Книжка, гроші, щипці, зима.
Д) Молоко, граблі, квартира, сторож.

10. Вказати ряд, у якому всі іменники мають у Р.в. однини закінчення -а-, -я-.
А) Тракторист, палець, грім, горобець.
Б) Ясен, Новгород, сон, степ.
В) Садочок, Буг, кришталь, стіл.
Г) Хліб, вечір, дощ, Сибір.
Д) Лікар, кит, катет, Париж.

11. Яке речення відповідає даній схемі: « П, - а. – П » .
А) Помилуйте йому ягнятко каже На світі я ще й году не прожив.
Б) Так бачу ти усім тут добре надоїв Кіт Вовкові сказав Чого ж ти братику сюди і забігав?
В) Його непокоїло коли діти на питання яким ти хочеш вирости відповідали сміливим хоробрим дужим.
Г) Мамо питаю то люди цвітуть?
Д) Наші діти вчив Макаренко це майбутні творці історії.

12. Знайти речення із вставною конструкцією.
А) Мати плаче долю молить щоб пожалувала її дитятко.
Б) Там батько плачучи з дітьми а ми малі були і голі не витерпів лихої долі умер на панщині.
В) Ми чуєм трав зелений крик дощів задумані рефрени.
Г) Книги морська глибина.
Д) Без ворогів можна в світі як-небудь прожити.

13.Вказати речення з однорідністю.
А) Наш обов’язок – сумлінно вчитися і допомагати батькам.
Б) Довго на землі визрівають алмази, синок.
В) Чисте небо не налягало на гори ,і день обіцяв бути погідним.
Г) Вдалині хиталися дерева і синів задуманий прибій.
Д) Минула буря – і сонце засяяло.
14. Вказати речення, у якому допущена помилка у побудові.
А) Торік був уродив хліб, та як полили дощі, то позносило з гір половину снопів.
Б) Не можу зірвати квітку я , їй бо як людині, болить.
В) Певне, в світі ніхто живий без мрії не прожив.
Г) Надворі смеркало і сутеніло.
15. Знайти речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
А) Троянди, гріючись на сонці нескупім, нам серце радують відродженням своїм.
Б) На високій скелі ранньою добою кулею підбитий сокіл клекотав .
В) Напевне це й справді, не жінка, а саме літо, йде собі загородами лісами, і співаючи, нахиляється до суничників і грибовищ.
Г) Чим більше слухаєш, тим більше хочеться чути.
Д) Багато літ перевернулось, води чимало утекло.
16. Вказати речення, у якому правильно розставлені розділові знаки.
А)Оксані радість, мати одрізала з полотна хустку, а порошком пофарбувала в червоний колір.
Б)Оксані – радість: мати одрізала з полотна хустку, а порошком пофарбувала в червоний колір.
В) Оксані радість; мати одрізала з полотна хустку а порошком пофарбувала в червоний колір.
Г) Оксані – радість – мати одрізала з полотна хустку, а порошком пофарбувала в червоний колір.
Д) Оксані – радість, мати одрізала з полотна хустку, а порошком пофарбувала в червоний колір.

17. Вказати фразеологізм, якому відповідає словосполучення: немає грошей
А)В’янути на пні.
Б) Вітер у кишенях гуде.
В) Без зайвих слів.
Г) Укласти в голову.
Д) Здавати позиції.
18.Визначити правильне твердження.
А)Фонетика вивчає правила правопису слів.
Б)Фонетика вивчає звуки мови.
В)Іменник – це службова частина мови.
Г)Вигук у реченні виконує роль присудка.
Д) Морфологія – наука про словниковий склад мови.

19.Вказати ряд, у якому всі слова синоніми.
А) Сміятися, реготати, радіти, шкіритися.
Б)Тюпати, шкандибати, чвалати, іти.
В) Гудіти, говорити, ляпати, кривитися.
Г)Сяяти, іскритися, сіяти ,мружитися.
Д)Стукати, грюкати, гепати, мекати.
20.Знайти правильне твердження.
А)У тлумачному словнику дається пояснення як правильно писати слова.
Б)Слова у словнику розміщені за алфавітом.
В) Речення – найменша одиниця мови.
Г)Синоніми – це слова з протилежним значенням.
Д) Роздум – це стиль мовлення.
Пользователь в офлайнеКарточка пользователяОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения

Быстрый ответОтветить в эту темуОткрыть новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 30.5.2011, 1:50

Украинская Баннерная Сеть
Ссылки: Студенческий портал СУМНО - Інтернет-видання про сучасну українську культуру <% SAPE %>